Δοκιμή προϊόντων για σπυράκι

    Καλημέρα και γεια σας κορίτσια μου!!!! Εύχομαι να είστε καλά και πάντα χαρούμενες!
Θέλω να σας μιλήσω για τα σπυράκια μου και την καταπολέμηση τους, μιας που έχουν θέμα με αυτά πολλά πολλά άτομα....
Τυχερά κορίτσια χωρίς σπυράκια δεν είναι αυτό το θέμα για εσάς και καλύτερα...Σας ζηλεύουμε με την καλή έννοια!!!
                                                            Πάμε λοιπόν στο ψητό!!!




   Δοκίμασα πριν μερικές μέρες τα προϊόντα που έχει η Avon για τα σπυράκια, πάντα με επιφύλαξη!  
       Γιατί ; Σε άκουσα αγαπημένη αναγνώστρια !!! Γιατί ενώ σαν κορίτσι στην εφηβεία ήμουν ευτυχισμένη γιατί δεν είχα την επίσκεψη των ενοχλητικών σπυρακιών τώρα στα 30 μου με επισκέφτηκαν τα σκασμένα για να πάρουν την εκδίκηση τους. Έχω δοκιμάσει αρκετά ,προϊόντα για τα σπυράκια και δεν έγινε τίποτα...Τα σπυράκια μου έχουν προσωπικότητα, σκέφτηκα, θα φύγουν όποτε θέλουν αυτά. Τελικά μάλλον με είχαν κατασυμπαθήσει και δεν έφυγαν ούτε αργά  ούτε και γρήγορα! Τα σκασμένα!
 Ξέφυγα κάπως από το θέμα μας...
Λοιπον κορίτσια μου ,  όπως σας είπα πριν, αποφάσισα να δοκιμάσω (ξανά - μανά) ακόμη μια σειρά προϊόντων για να καταπολεμήσω την άτιμη φάρα των σπυρακιών. Η σειρά στην οποία αναφέρομαι είναι η Clearskin της Αvon.

                 Ιδού λοιπόν η σειρά, που εγω την ονομάζω ελληνιστή ως ''Ούστ σπυράκια''

   Πραγματικά είναι καταπληκτική σειρά! Χρησιμοποιώντας τα προϊόντα όπως περιέγραφαν οι οδηγίες, είδα αποτελέσματα μέσα σε 3 μέρες!!!!! Και ναι! Όπως καταλαβαίνεται ΤΑ ΛΑΤΡΕΨΑ KAI TO ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΊΖΩ!!!!! ΘΑ ΒΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΩ ΘΑ ΤΟ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩ.... ΛΑ ΛΑ ΛΑ                      Επιτέλους βλέπω το καθαρό μου δέρμα!!!! Και το χαίρομαι!!!
 Υπάρχει στην σειρά ενα στίκ για κάλυψη και συγχρόνως για θεραπέια των σπυριών ( αυτό δεν το πήρα) , υπαρχει μάσκα που αφαιρείται σαν φιλμ όταν στεγνώσει μετά από 10 λεπτα ( αυτό ναι το πήρα!!!), υπάρχει πιλινγκ (και αυτό το πηρα). Επιπλέον, υπάρχει καθαριστικός αφρός ( ναι ναι και αυτόν τον πήρα ) και κρέμα με χρώμα για κάλυψη και συγχρόνως για θεραπεία των σπυριών (και αυτό).

 Αν θέλετε παραπάνω πληροφορίες με ρωτάτε ότι θέλετε για τιμές,παραγγελίες και γενικά ότι σας έρθει!!!!

                                
                                                              Ως τότε γεια σας!!!!








Σχόλια