«Τα πέντε κλειδιά» - Λένα Μαντά

Γειά σας κορίτσα μου!
Φυσικά από το blog μας δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η στήλη που θα αφορούσε τα βιβλία!

Διαβάζοντας κάποιο βιβλίο μεταφερόμαστε σε ένα κόσμο μαγικό...! Ξεφεύγουμε από την καθημερινότητα, μαθαίνουμε πράγματα και γεμίζουμε συναισθήματα!




Ανοίγοντας λοιπόν αυτή την στήλη θα μιλήσω για το βιβλίο της Λένας Μαντά (φυσικά το έχω διαβάσει!!!) Τα πέντε κλειδιά.


  Οφείλω να ομολογήσω ότι μου άρεσε πολύ αυτό το βιβλίο της Λένας Μαντά. Έχουν πέσει κατά καιρούς, στα χέρια μου άλλα βιβλία της και δεν με ενθουσιάσαν ιδιαίτερα. Το συγκεκριμένο βιβλίο  όμως κατα την γνώμη μου ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον. Ηταν αρκετά διαφορετικό από τα άλλα βιβλία της και δημιουργεί ένα ωραίο κλίμα περιπέτειας και αγωνίας! Συνδιασμός συναισθημάτων. Φόβος,μίσος,αγάπη, άγχος , έρωτα, πάθους και όλα αυτά στα όρια! Δεν μπορείς να σταματήσεις να διαβάζεις!
Το βιβλίο περνάει το μήνυμα ότι αν αγαπάς αληθινά θυσιάζεσε και με την υπομονή μπορείς να κατορθώσεις τα πάντα!

Δύο λόγια για την ιστορία

   Μια γυναίκα, κόρη καλής οικογενείας και σύζυγος κάποιου μεγιστάνα, μαθαίνει ότι η κόρη της έχει πέσει θύμα απαγωγέων. Οι απαγωγείς έχουν κάποιο σκόπο.... Της βάζουν αποστολές και με το πέρας της κάθε αποστολής της στέλνουν από ένα κλειδι, το οποιο ανοίγει ένα - ένα τα λουκέτα που έχουν αλυσοδεμένη την μονάκριβη κόρη της. Και όλα αυτά πρέπει να τα καταφέρει μόνη της!!!!!
 Η συνέχεια στα βιβλιαράκια μας!

Σύντομα η γνώμη μου και για άλλα βιβλία!
                     
                                                              Ως τότε γεια σας!!!


Σχόλια