Καθαρό πρόσωπο; Don'ts!!!

Καθαρό πρόσωπο με 5 απλά βήματα
  Γεια σας κορίτσια μου!!! Τι κάνετε? Εύχομαι να είστε πάντα καλά και ακόμη καλύτερα!!!
Σήμερα το άρθρο μου, αφορά ένα θέμα που με απασχολεί αρκετό καιρό. Το καθαρό πρόσωπο!
Όλες μας νομίζω επιθυμούμε να έχουμε ένα καθαρό πρόσωπο χωρίς σπυράκια και  πόρους! Οι κανόνες για ένα καθαρό πρόσωπο μιλούν για το πλύσιμο του προσώπου μας, με τα ανάλογα προϊόντα για αυτό  (θα αναφερθώ σε αυτά σε κάποιο άλλο άρθρο μου!!!) 2 φορές την ημέρα, δηλαδή πρωί μόλις ξυπνήσουμε και βράδυ πριν κοιμηθούμε. Ναι, πολύ σωστά!!! Τα κάνετε αυτά? Δεν φτάνουν!!!!




 Παρακάτω θα διαβάσετε λαθάκια που κάνουμε πάνω στην άγνοια μας!!! Και ναι! Έτσι θα τα καταφέρουμε και θα έχουμε ένα καθαρό λαμπερό δέρμα!!!! Extra tip: Πολύ. πολύ νερό κορίτσια μου, κάνει καλό σε όλα!!!! Πάμε να δούμε!!!


Ντεμακιγιάζ με μαντηλάκια! 


Τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ είναι μια λύση εκτάκτου ανάγκης(σ' ενα ταξίδι, αν μείνουμε σε μια φίλη μας ή πάμε μια εκδρομή με τον αγαπημένο μας ,βρε φιλενάδα!) όπου δεν θα μπορούμε να έχουμε μαζί μας κάποιο γαλάκτωμα ή σαπουνάκι ή τέλος πάντων αν επιστρέψαμε από ξενύχτι και δεν έχουμε κουράγιο να ξεβαφτούμε με άλλο τρόπο (καλύτερα από το να κοιμηθούμε βαμμένες!). Δεν μας συμφέρει ούτε οικονομικά ούτε και για το προσωπάκι μας να χρησιμοποιούμε αύτα για το καθημερινό μας ντεμακιγιάζ. Αλλά.....!!!
 Ακόμα αν και όταν χρησιμοποιήσουμε αυτά τα μαντηλάκια, πρέπει και επιβάλλεται αμέσως μετά να ξεπλύνουμε την επιδερμίδα μας με νεράκι (δροσερό κατά προτίμηση!).
Σε επόμενο άρθρο μου θα σας ενημερώσω για τα αρνητικά που κρύβονται στον καθαρισμό με μαντηλάκια ντεμακιγιάζ!!!! Μείνετε συντονισμένες!!!

Σαπούνι σε βρεγμένο δέρμα

 
Συνηθίζουμε πριν σαπουνίσουμε το προσωπάκι μας να ρίχνουμε νερό. Μέγα λάθος κορίτσια μου!!!!
Για να καθαριστεί καλύτερα άρα και σωστότερα η επιδερμίδα μας από τα βακτηρίδια και την σκόνη που έχει συσσωρευτεί, πρέπει το σαπούνι να εφαρμόζεται σε στεγνή επιδερμίδα. Μετά βρέχουμε τα χεράκια μας καλά και κάνουμε απαλά - απαλά μασάζ στο προσωπό μας!!! Ξεβγάζουμε πολύ καλά με δροσερό νεράκι που τονώνει!!! Θα ακολουθήσει άρθρο με τον σωστό τρόπο σαπουνίσματος του προσώπου μας αναλυτικότερα!

Σκουπίσμα με πετσέτα

 Πραγματικά αυτό είναι το ΤΕΡΑΣΤΙΟΤΕΡΟ λάθος που αν δεν το κάνουμε όλες το κάνουμε σίγουρα οι περισσότερες ( μέσα και εγώ!!!). Οι πετσέτες μαζεύουν μικρόβια και γδέρνουν ελαφρώς το προσωπάκι μας ακόμα και αν δεν το νιώθουμε. Το καλύτερο είναι να σπουπιζόμαστε με απαλά χαρτομάντηλα (αυτά που λέγονται υπνοδωματίου, σε κουτί δηλαδή, είναι ότι πρέπει!) και πάντα ταμποναριστά. Σε επόμενο άρθρο θα σας πω πως μπορείτε να κάνετε απολέπιση στο πρόσωπο σας με την πετσέτα προσώπου!

Τί λέτε κορίτσια μου? Σας άρεσε το άρθρο μου? Εύχομαι να το βρέιτε χρήσιμο!!!

                                          Τα λέμε σύντομα με το επόμενο άρθρο μου!
                                                          Ως τότε....Γεια σας!








Σχόλια